Vragen


Wij hebben ervoor gekozen om onze meubelen niet via een webshop aan te bieden, omdat wij graag persoonlijk contact hebben met u als klant voorafgaand aan een eventuele aankoop. De reden hiervoor is dat onze producten in zeel veel uitvoeringen leverbaar zijn, én dat er naast de producten die op onze website staan, vaak nog veel meer mogelijkheden zijn. Dit alles om u zo goed mogelijk te begeleiden bij de aankoop van een prachtig mooi en bij u passend meubelstuk voor vele jaren woonplezier!

- Waar vindt ik de prijzen van de meubels?

Op productpagina vindt u bij het desbetreffende meubelstuk een knop 'Open Prijslijst', als u op deze knop klikt opent zich een prijslijst. Deze zijn helaas niet in het Nederlands. Wij hopen dat u toch uw weg vindt hierin, mocht dit niet lukken, dan kunt u ons altijd om een prijsopgave vragen via de Chat, of via het prijsopgaaf formulier op de productpagina, per mail of telefonisch. Uiteraard bent u ook van harte welkom in onze showroom. Indien er een korting geldt voor het desbetreffende product dan kunt u de korting aftrekken van de prijzen in de prijslijst.

- Wat is de levertijd van de meubels?

Omdat wij bij diverse Deense en Duitse firma's inkopen, kunnen we geen vaste levertijd aangeven. Wij kunnen voor u altijd de actuele levertijd opvragen bij de producent. Standaard is de levertijd 6-8 weken, maar het kan ook korte of langer zijn. Meubels uit de showroom zijn direct leverbaar.

- Hoe kan ik iets bestellen?

Op elke productpagina, oftewel bij iedere meubelserie op de website, kunt u een prijsopgaaf formulier invullen. Dit formulier kunt u gebruiken om een prijsopgaaf te vragen maar ook om een product te bestellen. Ook kunt u via het contact formulier, via de Chat, via een rechtstreekse mail naar info@deweidehoek-meubelen, telefonisch of in de showroom het product bestellen.

- Worden de meubels gemonteerd afgeleverd?

Normaal gesproken worden de meubels door ons bij u thuis bezorgd en gemonteerd. Voor de bezorg- en montage kosten kunnen we geen vaste bedragen aangeven. Reden hiervoor is dat ons afzet gebied nogal groot is, zowel Nederland, België en Duitsland, én de meubelseries die we aanbieden nogal divers zijn qua benodigde montagetijd. U kunt ons altijd vragen naar deze kosten, deze kunnen we aangeven als we het afleveradres weten en de eventueel te bestellen meubels.